Si vieras la cantidad de testimonios que hay, ministros de defensa, representantes de compañías armamentísticas, militares, etc. No sabes los proyectos tan asombrosos en los que están metidos.
La mayoría de ellosda su testimonio y piden que lo publiquen después de su muerte.
Esta base tiene secretos desde los sucesos de Roswell y todos los temas relacionados a laingeniería inversa de gravedad y propulsión (Robert Scott Lazar), pero eso es un tema que desafía hasta las mismas leyes conocidas.
Los pilotos de F-22 dijeron que las tripulaciones sirias de Su-24 no sabían que fueron interceptadas
EE.UU. ha publicado una entrevista con los dos pilotos de F-22 que interceptaron a dos Su-24 cazabombarderos de Siria la semana pasada.
Uno de los caza furtivos llego a 2.000 pies detrás de los Su-24 sirios y en ambas ocasiones, los pilotos sirios no eran conscientes de que tenían un par de Raptor a sus seis en punto.
Mmm más que decir que los pilotos de los su-24 no se dieron cuenta deberían decir que los operadores de Radar en tierra no se dieron cuenta de la presencia de los F-22 porque que yo sepa los su-24 no tienen radar en la cola (corrijanme si me equivoco) te les puedes poner a las 6 con cualquier caza con el radar apagado y tampoco se van a dar cuenta
Para ese tipo de incursiones, sabiendo que la USAF anda por esos espacios, es como inverosímil que no planeen una misióndejando a un lado los dispositivos de rastreo, ósea que van a la boca del lobo sin estar preparados.
Por otro lado, Linda Howe es una chiflada conocida en el mundo de la ufología por loquilla, así que cualquier cosa que provenga de ella hay que tomarla con pinzas. Por otro lado, la experimentación con antigravedad no es nada nuevo, se viene haciendo desde los años 60, en cabeza de Lockheed, y sí, le han metido mano a cosas de ciencia ficción.
Lockheed Martin construye el LCS-13 USS Wichita,buque de combate litoral, listo para el bautizo
What is a Christening? All You Need to Know for the LCS 13 Launch
What is a ship sponsor?
A ship sponsor is most often a woman, and is extended an invitation to sponsor a vessel by the Secretary of the Navy. Usually, this person has dedicated her life to public service, and serves as a central figure during the ship’s christening, launching, and commissioning. The future USS Wichita’s sponsor is Mrs. Kate Lehrer, a noted author and wife of legendary journalist Jim Lehrer.
What is a christening?
The tradition of christening a ship goes back centuries, and is believed to bring good luck and safe travel to the vessel. At the christening ceremony, the sponsor is given the honor of breaking a bottle of champagne against the bow just before the ship enters the water for the first time. Champagne, often viewed as the most elegant of wines, was brought into use during the late 19th century. However, during the prohibition era, ships were christened with water and in the case of one submarine, cider.
How does the launch work?
The actual physical process of launching a ship into the water can be an engineering challenge. The future USS Wichita will be launched on her side from the Fincantieri Marinette Marine shipyard in Marinette, Wisconsin. This method is often used when the body of water does not allow the ship to be launched lengthwise. Other methods include stern-first launching, in which the ship is released into the water lengthwise and backwards. Air-bag launching uses a series of inflatable tubes underneath the hull, or body of the ship. A video of the Sioux City (LCS 11) side launch from January 2016 can be viewed here.
What happens after the launch?
The christening and the launch give a ship her identity. After the launch, Wichita will continue to undergo outfitting and testing at Fincantieri Marinette Marine before delivery to the Navy next year.
What happens when the ship is commissioned?
After Wichita completes her testing phase known as sea trials, she will be delivered to the U.S. Navy and undergo commissioning preparations. Commissioning officially places the ship in active service, where she will be integrated into the fleet and the industry-Navy team will conduct additional testing and crew training.
What are the other LCSs doing now?
The first LCS, USS Freedom, and her crew are working up for the ship’s second deployment to Southeast Asia.
USS Fort Worth (LCS 3) recently completed her 20+ month deployment to Southeast Asia. Fort Worth’s deployment was the longest deployment of any U.S. Navy surface combatant since World War II. Like USS Freedom, she participated in numerous naval exercises, sea patrols and a humanitarian aid efforts during her deployment.
USS Milwaukee (LCS 5) is currently in Mayport, Florida undergoing Full Ship Shock Trials.
The future USS Detroit (LCS 7) was delivered to the U.S. Navy in August 2016. She will be commissioned in Detroit on Oct. 22, 2016.
Little Rock (LCS 9), Sioux City (LCS 11), Billings (LCS 15), Indianapolis (LCS 17), St. Louis (LCS 19), Minneapolis-St. Paul (LCS 21), Cooperstown (LCS 23) and LCS 25 are in various stages of construction and material procurement at the team’s Fincantieri Marinette Marine shipyard.
Comentarios
Muy interesante...
@AndresK
Si vieras la cantidad de testimonios que hay, ministros de defensa, representantes de compañías armamentísticas, militares, etc. No sabes los proyectos tan asombrosos en los que están metidos.
La mayoría de ellosda su testimonio y piden que lo publiquen después de su muerte.
Esta base tiene secretos desde los sucesos de Roswell y todos los temas relacionados a laingeniería inversa de gravedad y propulsión (Robert Scott Lazar), pero eso es un tema que desafía hasta las mismas leyes conocidas.
http://americamilitar.com/área-libre-general/99-ovnis-y-extraterrestres.html#latest&gsc.tab=0
Los pilotos de F-22 dijeron que las tripulaciones sirias de Su-24 no sabían que fueron interceptadas
EE.UU. ha publicado una entrevista con los dos pilotos de F-22 que interceptaron a dos Su-24 cazabombarderos de Siria la semana pasada.
Uno de los caza furtivos llego a 2.000 pies detrás de los Su-24 sirios y en ambas ocasiones, los pilotos sirios no eran conscientes de que tenían un par de Raptor a sus seis en punto.
http://alert5.com/2016/08/26/f-22-pilots-said-syrian-su-24-crews-didnt-know-they-were-intercepted/
![[IMG]](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/34/F-22_-_Golden_Formation.jpg/800px-F-22_-_Golden_Formation.jpg)
Mmm más que decir que los pilotos de los su-24 no se dieron cuenta deberían decir que los operadores de Radar en tierra no se dieron cuenta de la presencia de los F-22 porque que yo sepa los su-24 no tienen radar en la cola (corrijanme si me equivoco) te les puedes poner a las 6 con cualquier caza con el radar apagado y tampoco se van a dar cuenta
Para ese tipo de incursiones, sabiendo que la USAF anda por esos espacios, es como inverosímil que no planeen una misióndejando a un lado los dispositivos de rastreo, ósea que van a la boca del lobo sin estar preparados.
Si, yo, las de los orbitadores lunares tanto gringos como rusos, las tenía guardadas hace años, pero si quieres darte palo con el tema:
http://www.thelivingmoon.com/
Por otro lado, Linda Howe es una chiflada conocida en el mundo de la ufología por loquilla, así que cualquier cosa que provenga de ella hay que tomarla con pinzas. Por otro lado, la experimentación con antigravedad no es nada nuevo, se viene haciendo desde los años 60, en cabeza de Lockheed, y sí, le han metido mano a cosas de ciencia ficción.
Saludos,
Un coco para cualquier sistema antiaéreo y blancos de alto valor:
Otro bonito video del A-29.
Surface Launch LRASM Flight
https://www.youtube.com/watch?v=jG5Za-BVqFE
El misil invisible para los radares, ese es un buen punch!
Y no sólo radares, también se carga cualquier buque o posición en tierra sin que nadie se dé cuenta....
Por un momento creí que eran los de la FAC.
Borradores voladores...
Donde por obvia razones hay radares de vigilancia y monitoreo.
Segun este informe le va muy bien al F-35A en sus ejercicios: 138 misiones, 110 derribos:
http://www.aereo.jor.br/2016/09/03/f-35a-marca-110-kills-no-exercicio-northern-lightning/
Firma térmica del F-35
![[IMG]](http://i.imgur.com/eL2Vsqc.jpg)
Lockheed Martin construye el LCS-13 USS Wichita,buque de combate litoral, listo para el bautizo
What is a Christening? All You Need to Know for the LCS 13 Launch
What is a ship sponsor?
A ship sponsor is most often a woman, and is extended an invitation to sponsor a vessel by the Secretary of the Navy. Usually, this person has dedicated her life to public service, and serves as a central figure during the ship’s christening, launching, and commissioning. The future USS Wichita’s sponsor is Mrs. Kate Lehrer, a noted author and wife of legendary journalist Jim Lehrer.
What is a christening?
The tradition of christening a ship goes back centuries, and is believed to bring good luck and safe travel to the vessel. At the christening ceremony, the sponsor is given the honor of breaking a bottle of champagne against the bow just before the ship enters the water for the first time. Champagne, often viewed as the most elegant of wines, was brought into use during the late 19th century. However, during the prohibition era, ships were christened with water and in the case of one submarine, cider.
How does the launch work?
The actual physical process of launching a ship into the water can be an engineering challenge. The future USS Wichita will be launched on her side from the Fincantieri Marinette Marine shipyard in Marinette, Wisconsin. This method is often used when the body of water does not allow the ship to be launched lengthwise. Other methods include stern-first launching, in which the ship is released into the water lengthwise and backwards. Air-bag launching uses a series of inflatable tubes underneath the hull, or body of the ship. A video of the Sioux City (LCS 11) side launch from January 2016 can be viewed here.
What happens after the launch?
The christening and the launch give a ship her identity. After the launch, Wichita will continue to undergo outfitting and testing at Fincantieri Marinette Marine before delivery to the Navy next year.
What happens when the ship is commissioned?
After Wichita completes her testing phase known as sea trials, she will be delivered to the U.S. Navy and undergo commissioning preparations. Commissioning officially places the ship in active service, where she will be integrated into the fleet and the industry-Navy team will conduct additional testing and crew training.
What are the other LCSs doing now?
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